Dag 9: Ziplinen door de jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu Dag 9: Ziplinen door de jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

Dag 9: Ziplinen door de jungle

Door: Robin & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

10 Februari 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag iets heel anders gedaan dan tempels bezocht: we gingen ziplinen! We werden opgehaald door een minivan en kwamen een uur later middenin de jungle aan. Hier was een parcours uitgezet tussen de boomtoppen. Nadat we in een veiligheidshesje waren gehesen en een helm op hadden, vertrokken we achterin een terreinwagen naar het startpunt. Het parcours bestond uit 9 ziplines dwars door de jungle, afgewisseld met een aantal houten bruggetjes en zogenaamde kung fu palen. Ook moesten we op twee plekken abseilen, van 15m en van 40m. Vooral die laatste was best spannend, maar we hebben een leuke dag gehad! We hadden twee grappige gidsen en het uitzicht was telkens erg mooi.

• 10 Februari 2016 - 18:34

Lotte En Mitchell:

Wederom zijn we heel jaloers !

• 10 Februari 2016 - 19:50

Karin:

Vorige week liet een collega mij het filmpje zien van haar dochter die in Thailand over een smalle, hoge richel wandelde......vandaag kon ik haar jullie spectaculaire filmpjes laten zien!