Dag 8: Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu Dag 8: Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

Dag 8: Chiang Mai

Door: Robin & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

09 Februari 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag een dagje rustig aan gedaan. Vanmorgen hebben we laat ontbeten en onze vuile was weggebracht, die je hier heel goedkoop kan laten wassen. Daarna door het centrum van Chiang Mai gewandeld, een beetje gewinkeld en wederom twee tempels bezocht: Wat Phra Singh en Wat Chedi Luang. In die eerste dachten we dat er monniken zaten. Dit bleken echter een soort wassen beelden van overleden monniken te zijn, net echt. De tweede tempel was ook erg mooi. Dit was een oude, deels afgebrokkelde tempel met olifantenbeelden.

Na een week in Thailand zijn we inmiddels allebei wel een beetje tempel-moe, hoe mooi en verschillend de tempels ook zijn, dus morgen staat er iets heel anders op het programma: Ziplinen door de jungle..

• 09 Februari 2016 - 16:46

Herman :

Nog steeds erg leuk om jullie verhalen te lezen.
    Geniet van het land(schap) en absorbeer vooral alle indrukken.