Dag 17: Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu Dag 17: Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

Dag 17: Bangkok

Door: Robin & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

18 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Onze laatste dag in Bangkok.. Via Tripadvisor kwamen we erachter dat er in de buurt van ons hotel een escape room zat. Die konden we natuurlijk niet overslaan! Het was een hele leuke kamer, helemaal in Thaise sferen met een tuktuk en puzzels over thai massage, muay thai en chang bier. En - niet onbelangrijk - we zijn ontsnapt (in 42 minuten, zonder hints)! De ladyboy die ons begeleidde, was nog blijer dan wij toen de deur open ging. Achteraf kregen we verkleedkleren aan en moesten we op de foto.

's Middags zijn we naar Terminal 21, een groot winkelcentrum. De inrichting was lekker over de top. Iedere verdieping stelde een stad voor en was volledig op die manier ingericht. Op de verdieping 'Londen' stonden bijvoorbeeld een levensgrote rode bus en een telefooncel en in San Francisco was de Golden Gate bridge nagebouwd. Geinig om te zien en de airco beviel ook goed. We hebben op de bovenste verdieping van het winkelcentrum gegeten. Hier laat je wat geld op een pasje zetten en kun je vervolgens (heel goedkoop) bij allerlei tentjes eten halen.

Onze vakantie zit er bijna op. Morgen om 9.30 uur lokale tijd vertrekken we weer richting huis. Rond 20 uur Nederlandse tijd landen we als het goed is op Schiphol.