Dag 14: Ko Lanta - Ao Nang - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu Dag 14: Ko Lanta - Ao Nang - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

Dag 14: Ko Lanta - Ao Nang

Door: Robin & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

15 Februari 2016 | Thailand, Ao Nang

Vandaag hadden we het zo gepland dat we op het heetst van de dag in een minivan met airco zouden zitten. We hadden bewust een keer voor de minivan gekozen ipv de ferry, omdat het op de ferries altijd zo heet was. Eigenlijk hadden we kunnen weten dat ook deze manier van reizen niet erg comfortabel zou zijn.. Op het heetst van de dag bevonden we ons in een minivan vol toeristen (voornamelijk Chinezen) met een airco die niet werkte.. Toen we instapten was er eigenlijk al geen plek meer, maar na ons gingen we zelfs nog twee mensen ophalen. Ik (Sanne) zat uiteindelijk naast alle koffers en backpacks. Bij elke bocht moest ik de stapel tassen tegenhouden om te voorkomen dat ze op me vielen, en dat vier uur lang.. Robin zat achterin tussen een paar Fransen ingepropt en moest vechten om een piepklein roostertje dat koele lucht blies. In het vervolg misschien toch maar weer de ferry..

Rond 16 uur kwamen we aan in Ao Nang. Ook hier is de natuur weer prachtig. Overal zijn op de achtergrond hoge kalkstenen rotsen te zien. We slapen in een guesthouse en hebben onze eigen hangmat voor de deur. Helaas hebben we deze kamer niet voor onszelf, we hebben inmiddels al 11 muggen doodgeslagen.. Voor morgenochtend hebben we een kayaktocht geboekt door het mangrovebos. Na Chiang Mai hebben we drie dagen gereisd (Chiang Mai - Ko Phi Phi, Ko Phi Phi - Ko Lanta, Ko Lanta - Ao Nang) en een dag aan het strand gelegen, dus we kijken er erg naar uit om weer wat te gaan doen!

• 15 Februari 2016 - 18:35

Oma:

Metjullie gaat goed heb ik begrepen,maar het zit er haast op.
    Nu naar de volgende vacantie,wij hebben al een restaurant
    Gereseveerd om te gaan eten.dis maak je buikmaar nat
    Herman en karin hebbe hier gegeten en lotte,
    Het was heerlijk.totvrijdag groeten oma.