Dag 13: Ko Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu Dag 13: Ko Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

Dag 13: Ko Lanta

Door: Robin & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

14 Februari 2016 | Thailand, Ko Lanta

Vandaag de heetste Valentijnsdag ooit gehad, letterlijk. Het is hier zo warm, zelfs de Thai zeggen het. Iets doen zat er niet in met dit weer, dus zijn we vanmorgen naar het strand geweest. Bijna om het kwartier namen we een plons in de zee, die ook nog zo'n 29 graden warm was. Uiteraard kon drinken uit een kokosnoot vandaag niet ontbreken.

Vanavond was er een night market in een dorpje verderop, dus het leek ons wel leuk om daar doorheen te slenteren. Helaas was de markt overdekt met een plastic zeil, waardoor het een broeikas was geworden. Na 10 meter zijn we omgedraaid. We hebben vervolgens bij een restaurantje aan het water wat gegeten. Het eten was erg lekker. We moesten alleen af en toe bukken voor de rondvliegende vleermuizen.

Op de terugweg hebben we een minivan geboekt die ons morgen naar Ao Nang brengt. We blijven daar nog twee nachten en vliegen dan terug naar Bangkok.

• 14 Februari 2016 - 15:55

Herman:

Hallo reizigers,

Leuk om weer wat van jullie belevenissen te kunnen lezen. Het gaat ineens wel erg hard, nog maar een paar dagen. Terwijl het bij jullie aangenaam warm is, heeft het hier de gehele dag geregend, ligt de temperatuur rond het vriespunt en zijn we daarom dus niet echt buiten geweest.

• 14 Februari 2016 - 19:02

Karin:

Morgen lekker 34 graden in Krabi, dat scheelt toch al gauw zo'n 34 graden met Nederland