Dag 12: Ko Phi Phi - Ko Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu Dag 12: Ko Phi Phi - Ko Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

Dag 12: Ko Phi Phi - Ko Lanta

Door: Robin & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

13 Februari 2016 | Thailand, Ko Lanta

Inmiddels zijn we Ko Phi Phi ontvlucht en verblijven we op Ko Lanta. Vanmorgen had Robin eerst nog een afspraak bij een tattooshop op Ko Phi Phi, waar hij een traditionele Sak Yant heeft laten zetten door middel van bamboenaalden. Daarna hebben we uitgecheckt bij het resort en de ferry naar Ko Lanta gepakt. Dit is een goede keuze geweest! Vanaf dat we hier aankwamen, bevalt dit stukken beter. De sfeer is hier relaxter, we zien weer locals en monniken op straat en er komt warm water uit de douche. We hebben het gevoel dat we weer terug zijn in Thailand, na een nachtje Oh Oh Cherso. Vanavond hebben we heerlijk op het strand gegeten. Nu gaan we uitzoeken wat we hier morgen kunnen doen.