Dag 2 in Bangkok: Fietsen met Co - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu Dag 2 in Bangkok: Fietsen met Co - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Bangkok: Fietsen met Co

Door: Robin & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

03 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Vandaag stond een fietstocht met de welbekende Co van Kessel op de planning. Deze tocht van ongeveer 15km bracht ons door de smalle straatjes en overdekte markten van chinatown, langs schitterende tempels en, na een rit met een longtailboot over de khlongs (kanalen), dwars door de fruitplantages ver buiten het drukke centrum van Bangkok.

Onderweg stopten we onder andere bij een tempel met een enorme gouden zittende buddha, op een overdekte flowermarket en in een restaurantje aan een van de khlongs waar we heerlijk hebben gegeten.

Het fietsen was soms een echte uitdaging, maar we hebben genoten :-)

• 03 Februari 2016 - 15:37

Marjo:

Leuk om te lezen dat jullie ook zo genoten van de fietstocht. Een geweldige belevenis door al die smalle straatjes.

• 03 Februari 2016 - 16:15

Pa En Ma :

Leuk dat jullie al zo veel gezien hebben .en dat alles goed is .Groetjes

• 03 Februari 2016 - 16:52

Susan:

Gave tour! Lijkt me zeker een uitdaging op de fiets daar :O! Ook heel mooi die buddha!

• 03 Februari 2016 - 18:42

Oma:

Hallo ariestraat jullie hebben het goed naar je begrijp ik.hele mooie foto s
    Leuk dat ik berichtjes krijg.hier is koud herman en karin hebben hier weer
    Gegeten en dat was weer gezellig.groetjes van oma.

• 03 Februari 2016 - 19:03

Lotte En Mitchell:

Wat een gave foto's ! We zijn allebei heel jaloers op jullie prachtige reis ! Xx Sjako en Brinky