De voorbereidingen - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Ariestraat

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

24 Januari 2016 | Nederland, Schiedam

Over ruim een week is het zo ver, dan vertrekken we richting Thailand! Op dinsdag 2 februari komen we aan in Bangkok, waar we een paar dagen blijven en onder andere de beroemde fietstour met Co van Kessel willen doen. Vervolgens reizen we via Sukhotai (een historisch park met tempelruïnes) door naar Chiang Mai in Noord-Thailand. Daar staan o.a. ziplinen door de jungle, een dag meehelpen in een opvangcentrum voor verwaarloosde olifanten en het vieren van het Chinees Nieuwjaar op de planning. Daarna pakken we een binnenlandse vlucht richting het Zuiden om Phuket, Koh Phi Phi (bekend van de film The Beach) en Krabi te bezoeken. De volgende binnenlandse vlucht brengt ons weer terug naar Bangkok, waarvandaan we op 19 februari terugvliegen naar Nederland.

Op dit moment zijn we druk bezig met de voorbereidingen. Bijna dagelijks staat de pakketbezorger aan de deur met o.a. bagagehoezen, slotjes, anti-muggenspray, een selfiestick, zonnebrillen, t-shirts en korte broeken. Ook hebben we een flinke voorraad medicijnen aangelegd, hopelijk komen die weer ongeopend mee terug!

• 24 Januari 2016 - 19:26

Herman:

Leuk,, we gaan jullie volgen.

• 24 Januari 2016 - 19:48

Lotte:

Heel leuk ! Wij gaan jullie ook volgen !

• 25 Januari 2016 - 22:57

Frans En Jacqueline:

Dat wordt een geweldige reis in een prachtig land! Alvast heel veel plezier en lekker eten toegewenst ...

• 30 Januari 2016 - 12:27

Marjo:

Ben benieuwd naar jullie fietstocht met Co van Kessel. Geniet van al het moois wat jullie gaan zien