Dag 6: Sukhothai - Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu Dag 6: Sukhothai - Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

Dag 6: Sukhothai - Chiang Mai

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

07 Februari 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen werden we door een tuktuk opgehaald en naar de busstop in Sukhothai gebracht. Vijf uur later kwamen we aan in Chiang Mai. We hebben onze tassen in het hotel afgegooid en zijn naar het flower festival, dat dit weekend plaatsvindt in Chiang Mai, gelopen. Het deed een beetje denken aan de maasboulevardfeesten, met een hoop kraampjes, eettentjes en live muziek. Middenop het festivalterrein lag een groot park, waar de winnaars van diverse planten- en bloemenwedstrijden tentoon werden gesteld (bijv. de mooiste orchidee en de nummer 1 bonsaiboom). Vervolgens zijn we doorgelopen naar de Sunday Walking Street, een lange voetgangersstraat met nog veel meer kraampjes en eettentjes. We moesten echter een beetje doorstappen, want Robin had de enige kroeg in Chiang Mai gevonden die om half zeven (onze tijd) Feyenoord - Ajax zou uitzenden..

Vanuit die kroeg typ ik (Sanne) nu dus dit verhaaltje. Robin zit ondertussen tussen allemaal ajacieden de klassieker te kijken. Op de terugweg pakken we nog een keer de Sunday Walking Street en morgen gaan we hier het Chinees Nieuwjaar vieren!

• 08 Februari 2016 - 11:55

Herman :

Test

• 08 Februari 2016 - 17:46

Herman:

Bij jullie is het zonnig, wij eten bij oma en de gevel wordt er bijna uitgeblazen.