Dag 16: Ao Nang - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu Dag 16: Ao Nang - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ariestraat Tour - WaarBenJij.nu

Dag 16: Ao Nang - Bangkok

Door: Robin & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Ariestraat

17 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Vandaag zijn we vanaf Krabi naar Bangkok gevlogen, in zo'n anderhalf uur. Leuk om weer terug te zijn in de drukte, overal valt wat te zien. We slapen dit keer niet in de buurt van Khao San Road (backpackersdistrict), maar in de wijk Sukhumvit. Dit is een van de modernere wijken in Bangkok met allemaal wolkenkrabbers en shopping malls. Vanavond hebben we de skytrain gepakt (soort bovengrondse metro), aangezien het verkeer hier continu vaststaat. Na het eten hebben we een van de rooftop bars bezocht. Vanaf de 49e verdieping hadden we supermooi uitzicht over de stad!

• 17 Februari 2016 - 21:24

Frans En Jacqueline:

Wat een wereldvakantie, we hebben genoten van jullie verhalen. Nog een fijne dag en goeie terugreis!